Wednesday, August 18, 2010

LOVE.


Terasa sedih sangat² bila dapat tahu, orang yang kita sayang, dah pergi meninggalkan kita. Aku mencintainya dalam senyap, aku menyukainya dalam senyap, aku jatuh hati padanya dalam senyap, aku merinduinya dalam senyap, aku sayang padanya dalam senyap....aku harus berbuat begitu mungkin kerana aku egois. Aku tak erti mempamerkan rasa cintaku, aku cuba sedaya upaya supaya dia tahu aku mencintainya, tetapi...dia tidak sedar akan itu. Aku tahu, dia tidak akan pernah sedar. Walaupun dia sedar, mungkin dia hanya fikir itu hanyalah satu guruan tp di satu hujung aku ingin benar dia faham. Sudahlah, perkara yang sudah berlalu, aku hanya perlu tabah menghadapi masa dan hari lain. Bak kata pisau cukur, "you have to move on!". Well. i try to move on..Forbidden Love.

No comments:

Post a Comment

Psssttt~

Twitter Bird Gadget