Saturday, August 14, 2010

Tinggal kenangan. Sekolah menengah ku...

SMK AGAMA MATANG. Mengajar aku erti hidup. menempuh dugaan, dan tidak lupa ajaran agama. Pelbagai pengalaman manis dan pahit aku lalui disitu. Disitu aku mula mengerti hidup, disitu aku mula memilih jalan hidup yang akan menentukan jatuh bangunnya masa depanku. Tidak lupa sahabat seperjuangan ku...
Harap di masa lain, kalau umur panjang kita semua berjumpa lagi. Pabila aku memandang photo ini..aku akan tersenyum kerana mengingat kembali zaman persekolahan ku dahulu. Masih lagi berhingus, tak tahu erti apa itu kehidupan. Rasa sedih meninggalkan zaman persekolahan. Waktu bersekolah, rasa nak escape ada, malas datang kelas ada semua ada. Kena hukum tak siap kerja rumah, tak buat nota...haizz..banyak betul kenangan. Miss u guys. SPM 2009.

No comments:

Post a Comment

Psssttt~

Twitter Bird Gadget