Wednesday, September 29, 2010

Pasal PERASAN!!!!

Ok guys, this entry i nak cerita tentang pengalaman yang agak....bodoh i rase...dan perlu di jadikan pengajaran saya dan juga orang lain.its started on 1 day...an ordinary day... i with my friend...name Nivea(bukan nama sebenar)...pergi ke counter college untuk berjumpa dengan warden. :) then, pada masa yang sama..warden tengah bz...melayan orang lain. so, saya dengan Nivea berdiri di depan counter tu n tggu turn sambil memandang sekeliling. n then mata terhenti pada satu susuk badan. Jantan ok. lalu kami berdua Nivea memerhati la dia..dah lah 2-2 rabun...makin la kuat memerhati koz nak tauk siapa ka jantan yang kacak dek rupawan.at the same time ada org lain dibelakang si jantan tadi dan kami berdua tak peduli siapa dia kerana mata masih menatap si jantan itu... n then Nivea berbicara...

Nivea : Kamek pun ya...(si jantan itu)

Me : Oh really...ambik la..sikpa..banyak gik nak lain. hehehe (mood berbisik)

Nivea : ok...aiee..ney nya tek...??(berbisik juga)

Apabila aku berputar untuk melihat di mana jantan tadi menghilang...orang yang dibelakangnya tadi yang aku pandang. Orang dibelakang juga jantan.........tetiba berhenti apabila aku memandang...di sebalik pintu untuk menaiki tangga ke tingkat atas...

Yang si belakan : Haaa....PA TANGGA-TANGGA!!!??? NGUMPATTT!!! (then dia naik atas lalu sambung membebel) KO YA DAH LAH PONDAN!!! BLA BLA BLA BLA!!!!!!

Aku dan Nivea : (terkejut) uuuuu....uuuuuu...UUUUUUUU!!!! PERASAAN!!!!!

Orang yang didepan dibicarakan yang dibelakang pula perasan!!!???? PLEASE LA OK??? we r not talking bout u daft dimbo???

Then dia heboh-heboh laaa...aku nie itu ini..itu dan ini...biasalah...mengata orang pondan..kedirik sama juak kali....DAMN!??

PENGAJARAN : so..janganlah cepat perasan apabila orang memerhati anda. mungkin ada dia suka melihat perwatakkan anda. dan...apabila dah cepat sangat nak ngamok org tu...suka ker org dengan kita???? tepuk dadee tu tanyeee seleraaa...OK??? sorry for being laser mouth...but that is me. It will be apabila AKU di suruh macamya...

No comments:

Post a Comment

Psssttt~

Twitter Bird Gadget