Thursday, January 13, 2011

BBM. 2592F***

Menanti, menanti, menanti, menanti dan terus menanti. Penantian adalah 1 penyiksaan, tp dia pernah tahu kah akan itu?? urmm.

Mungkin bagi dia itu bukan perkara besar, dia pernah cakap, “Kalau i tak bbm u 1 hari, boleh tahan ker i?”

Mungkin dia nak cuba, apa aku tanya 1, dia jawab 1. Dia macam endah tak endah dengan aku. Ermm. aku tak faham.

Kenapa timbul rasa keraguan, walaupun hati yakin mengatakan dia jujur.

Bila lah dia akan mula sedar akan perasaan aku ini. Biarla, aku menanti dan terus menanti. Aku takkan mula dulu bbm. Aku lebih rela terseksa menanti.

Aku ingin dia tahu, setiap kali berbunyi nya chat BBM, aku harap dia yang punya, tpi orang lain, dan setiap kali juga hatiku runtun.

No comments:

Post a Comment

Psssttt~

Twitter Bird Gadget