Wednesday, January 19, 2011

PARASITE.

Ok. In this post i nak ceritakan tentang PARASITE selama nie yang tidur dekat bilik i. Dia terpakasa tidur di bilik i sebab ada masalah sikit dengan dia punya pasangan hidup.

I bukannya kisah sangat kalau dia nak menumpang sehari dua jer, tpi nie kalau boleh nak pindah kesini bilik ini, dah la bilik ni sempit dan kemudahan pun kurang. So, faham2 la perasaan kita ini.

So, suatu hari, HE (senior i) cakap,

“Kau kena cakap kat dia kita tak dapat nak terima dia slaloo sgt tido di sini, ko pun takde tempat tido kalau tidor sama, kesian lak tengok ko, baik ko cakap dengan dia atau aku sendiri yang halau”

ok!! NOW IM IN THE DILEMMA. Aku kesian tengok dia, tp aku kena kesian pada diri aku gak. Camne ni!! So, aku buat la perangai tak tegor dia, buat2 tak taw jer la! Mana taw dengan cara tu dia akan lari. Tapi, tak jugak lari. Akhirnya senior aku ambik keputusan untuk halau dia. Tapi dengan cara baik la.

Kesian ada gak ku tengok dia bila dia angkat kaki keluar dari bilik ni tadi, well, apa boleh buat. Susah juga nak cakap. Harap dia faham la situasi sekeliling.

No comments:

Post a Comment

Psssttt~

Twitter Bird Gadget